Nytt projekt till trädgården- rostiga skärmar som skapar rum

Idag har jag borrat och borrat å borrat vad som känts som tusen hål.

Jag är nämligen igång med ett nytt litet projekt.
En konst installation till trädgården.

Jag fyndade stora plåtskivor på loppis för ett tag sedan å efter att ja klickat runt på Pinterest(best inspirations banken ever!) kom ja på vad ja skulle göra med dem.

Jag ska göra som skärmar av rostig plåt att ställa i trädgården.

Det kommer bli en fin entré till vår trädgård och det kommer bli ytterligare ett "rum" i trädgården.

Nu ska jag bara fundera på villen sorts rostfärg jag ska köpa som kommer att ge en rosteffekt på både träet och plåten på "skärmen".

Nedan har du länkar till sidor där man kan köpa olika sorts metallic färger som kan ge dig patina effekt, guld, koppar effekt mm mm.

Tant Grön- en sida med ett stort utbud av formar till din betonggjutning m.m
WS Company- en sida med ett stort utbud av betongformer, färg till dina alster och massvis med inspiration

So far är designen på plåtskivorna klar och stolparna de ska fästas i målade.
Vad som återstår är roooost👌🏼

Inspiration till mina rostiga skärmar

Kommentera här: