Ljusstake blev smyckeställ

Vad som skulle bli en ljusstake blev ett smyckeställ.
Hehe.
En ledig dag och massa kli i fingrarna resulterade i ja ett smyckeställ.
Men delarna som skulle gjort det till en ljusstake har lagt i sparas lådan ifall att.

Barnen har gjort allt för att jag inte ska fullfölja projektet idag genom att göra allt man inte får så nu är jag heeelt slut efter att sprungit å släckt bränder.
Tänker lägga mig inne i lekrummet måla en bilbana i ansiktet å låta dem köra över mig totalt. Hehehe 


Jag har använt mig av rundstavar och en gammal "mormors gardinstång".
Läderband som håller de smala rundstavarna på plats.
Inget lim, inga skruv eller spikar- bara en massa hål




Dagens projekt snickrades ihop i vardagsrummet å då kan det se ut såhär.
Plus en Noah i bakgrunden som väldigt gärna ville känna på borren hela tiden.





Kommentera här: