Läderband=Handtag

Återigen kan jag pyssla med något som jag redan har hemma- kanske sånt man inte tänker på men så plötsligt slår tanken dig "Ja visst ja den kan ja juh använda!"-Love it! Återbruka mera!

Resultat!

Jag tycker att dessa handtag av läder man ser överallt är såå snygga men snåljåpen i mig har sagt "vänta lite nu" mer än en gång när jag lagt varorna i korgen utan att direkt veta vart jag ska ha dem men ja bara måste ha dem , ni vet det där "bara måste ha begäret" 😅

Så slog det mig att de gamla tapetböckerna har läderband som handtag(funkar även med ett gammalt bälte)...Jag klippte av läderhandtaget....

Gjorde hål i båda ändena med hjälp av en tång som man har just för att ta hål i läderbälten(funkar säkert att borra hålen också eller att bara spika i en spik där du vill ha hålet)


En skruv genom läderbandet och fortsatt skruva in skruven i dörren- klart!

Kommentera här: